Nu ai niciun produs în coș.
Politica de retur
Politica de retur
Clientii care doresc returnarea integrala sau partiala a produselor comandate vor trimite, in termen de 14 zile de la data primirii comenzii, conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, o solicitare in acest sens prin email pe adresa: contact@biosunline.ro, specificand in acest email numarul comenzii, produsele, pe care doresc sa le returneze si contul bancar unde sa va plati contravaloarea produselor returnate (contul va fi furnizat exclusiv pentru comenzile platite ramburs). Pentru comenzile platite cu cardul, suma restituita va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare. Plata returului va fi realizata in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Se va restitui numai contravaloarea produselor, pe care clientul doreste sa le returneze, fara a returna costul generat de livrarea produselor. Costul generat de expedierea produselor returnate va fi suportat integral de client.
In cazul in care o comanda care a inclus produse cadou este returnata partial, daca produsele pastrate nu intrunesc valoric, cantitativ sau calitativ conditiile respectivei campanii prin care se ofera produsul cadou, clientul are obligatia sa returneze si produsul cadou, integral si cu ambalaj nedeteriorat.
Clientii vor expedia produsele returnate pe adresa AC HELCOR S.R.L. str. Dr. Victor Babes nr. 50, Baia Mare, jud. Maramures. Produsele returnate trebuie sa fie intregi, cu ambalaj nedeteriorat. Dupa verificarea produselor returnate, Biosunline.ro va informa clientul cu privire la rezultatul verificarii. In cazul in care produsele returnate vor fi intacte, Biosunline.ro va proceda la rambursarea sumei aferente produsului sau produselor returnate. In caz contrar, Biosunline.ro va informa prin email clientul cu privire la motivul de nerestituire a contravalorii returului.
Această politica este valabila doar pentru persoanele fizice care comanda prin intermediul site-ului www.biosunline.ro