Intrebari Frecvente

Suplimentele alimentare sunt produse alimentare sub formă de tablete, capsule, drajeuri, pulberi sau lichide, care au în compoziţia lor vitamine, minerale sau alte substanțe nutritive și au scopul de a completa alimentația de zi cu zi.

Suplimentele alimentare sunt produse sigure și pot fi folosite de orice persoană. Acestea sunt indicate atunci când, din anumite motive, vitaminele și mineralele lipsesc sau nu se regăsesc într-o cantitate suficientă în dieta zilnică.

Da! Însă este important să citești prospectul înainte de a folosi suplimente alimentare.

Pentru eficienţă maximă se recomandă ca suplimentele alimentare să fie folosite pe o perioadă de minim 3 luni.

Suplimentele alimentare nu au efecte secundare, însă este important să nu abuzezi de ele și să te consulți cu un medic atunci când ești sub tratament medicamentos.

NU! Suplimentele alimentare nu înlocuiesc medicamentele! Având în compoziția lor vitamine, minerale sau alte substanțe cu efect nutritiv acestea ne ajută la întărirea sistemului nostru imunitar şi astfel prevenim sau învingem mai ușor boala. Totuși, întrucât pot exista interacțiuni dăunătoare între suplimentele alimentare și medicamentele pe care le ingerezi, este foarte important să discuți cu medicul tău atunci când vrei să folosești suplimente alimentare și ești sub tratament medicamentos.

 

Femeile însărcinate sau cele care alăptează pot folosi suplimente alimentare, însă este nevoie de sfatul medicului înainte de a consuma orice fel de supliment alimentar.

Toate produsele şi ingredientele conținute sunt aprobate de Ministerul Sănătății, respectă standardele GMP, HACCP şi ISO și sunt certificate de către Institutul de Bioresurse Alimentare din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. În plus acestea sunt aprobate de către Uniunea Europeană.

 

Atunci când ai găsit un produs pe care vrei să îl achiziţionezi, apasă pe butonul „Adăugă în coş”. Apoi ți se va deschide pagina de vizualizare a Coşului de cumpărături, unde ai opţiunea să vizualizezi lista de produse existente în coş sau să plasezi comanda. Poți comanda produsele Biosunline și prin telefon la 0362.401.206.

Pentru a comanda produsele Biosunline nu este necesar să îți creezi un cont de utilizator. Totuși îți recomandăm crearea unui cont, pentru a putea ține evidența comenzilor tale dar și pentru a beneficia de discounturi și oferte preferențiale. Acesta poate fi creat după ce ai adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături.

 

În cazul în care nu îți amintești parola contului, te rugăm să folosești opţiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

 

Pentru a modifica datele din contul de client, te rugăm să vă autentifici în cont şi să accesezi opţiunea Editare, disponibilă în secţiunea Contul meu.

În cazul în care vrei să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact de pe site. Te rugăm să precizezi şi ID-ul comenzii, pe care îl găsești în secţiunea Istoric comenzi.

Poți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secţiunea Istoric comenzi.

Plata produselor comandate se va face la livrare, în momentul primirii produselor (ramburs).

 

Prin Poșta Română sau FanCourier.

În funcție de opțiunea aleasă, în 2-3 zile lucrătoare prin FanCourier și 3-5 zile lucrătoare prin Poșta Română.

Conform „Termeni şi condiţii” produsele comandate pot fi returnate, în termen de 30 de zile de la achiziţionare.

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.