Migrena la locul de munca

Migrena este o durere de cap frecvent intalnita atat la femei, cat si la barbati, cu simptome si cauze diferite, desi cele mai frecvente cauze sunt lipsa somnului, anumite alimente si stresul. Atunci cand migrena incepe la locul de munca 9 din 10 persoane “nu pot functiona in mod normal”, iar aproximativ o treime dintre ei afirma ca trebuie sa se puna la somn cand se intampla acest lucru. Dar cand o migrena incepe la birou, mersul la culcare nu este o optiune.

Posibile cauze declansatoare:

Iluminatul: luminile stralucitoare, palpaitoare sau fluorescente pot provoca migrene anumitor oameni. Deci, pana si ecranul computerului poate fi un factor declansator.

Mirosul: Se poate sa aveti de a face cu o migrena atunci cand va confruntati cu mirosuri puternice cum ar fi parfumurile, fumul de tigara, sau diferite alte mirosuri ce pot afecta persoanele cu migrene.

Zgomotul: Pentru unii, sunetele puternice sau mult prea mult zgomot pot provoca migrene.

Calatoriile: Iesirea din rutina, pauza de la munca, schimbarea mediului pot provoca instalarea migrenelor.

Stresul: Multi oameni se confrunta cu o presiune foarte mare la locul de munca. Migrenele cel mai probabil tind sa se declanseze si atunci cand sunteti stresat.

Evitati situatile declansatoare de migrene

Daca stiti ca probabilitatea este foarte mare de a va confrunta cu migrene la locul de munca, incercati sa stati departe de ele:

  • Opriti luminile fluorescente.
  • Utilizati ochelari de protectie pentru computer.
  • Folositi casti daca spatiul de lucru este zgomotos sau cereti sa va mutati intr-o zona mai silentioasa.
  • Daca oamenii din jurul dvs. folosesc parfumuri mult prea puternice, dicutati cu ei despre faptul ca aceste mirosuri prea puternice va deranejaza.
  • Daca mirosurile din bucatarie va deranjeaza, vedeti daca puteti fi mutat departe de zonele cu alimente.
  • Daca produsele de curatare au un miros prea puternic si va deranjeaza, cereti ca in biroului dvs. sa se foloseasca produse fara miros.
  • Luati pauze regulate pentru a inspira aer curat.
  • Gasiti diferite cai de relaxare, cum ar fi muzica relaxanta sau incercati sa faceti exercitii de respiratie profunda.
  • Nu sariti peste mesele principale. Atentie totusi, migrenele sunt uneori declansate de alimentele pe care le consumati . Va recomandam sa incercati sa aflati care produse va provoaca migrene si incercati sa le evitati.
  • Consumati alimente bogate in Magneziu si Vitamina B2
  • Incercati sa dormiti bine. Prea putin – sau prea mult somn – pot declansa dureri de cap. Este recomandat sa dormiti intre 7 pana la 8 ore in fiecare noapte si sa incercati sa mergeti la culcare si sa va treziti la aceeasi ora in fiecare zi.

Planificati. Fiti pregatiti in cazul in care apare o migrena.

  • Pastrati medicamentele cu dvs. si luati-le imediat ce simtiti ca va confruntati cu o migrena. Cand calatoriti, asigurati-va ca aveti pastilele intotdeauna la indemana.
  • Gasiti un loc intunecos si linistit pentru a merge atunci cand aveti nevoie de ceva liniste si de relaxare, acest lucru grabeste recuperarea.
  • Cofeina este un alt ingredient care va poate diminua durerea de cap. Cofeina relaxeaza vasele de sange ducand astfel la ameliorarea durerii.
  • Lavanda, are un efect analgezic asupra persoanelor care se confrunta cu migrene. Lavanda reduce inflamatiile care intervin in timpul unei migrene, si alina spasmele din muschii gatului, din jurul ochilor si din scalp.
  • Menta poate fi de asemenea  de ajutor in reducerea senzatiei de greata insotind multe migrene cauzatoare de dureri de cap.
  • Puneti un pachet de gheata pe frunte, pe scalp sau pe gat pentru a obtine o usurare a durerii. De asemenea, puteti incerca cu un prosop care a fost clatit cu apa rece
  • Suplimente alimentare, pe baza de plante cu actiune dovedita de sustinere a organismului in neplacerile cauzate de migrene.